Corporate hospitality

CONFERINTE & EVENIMENTE

Alege Un Mediu Corporate Adecvat

──────

Sprijinind atat segmentul de leisure cat si cel de business, am incercat sa construim pentru cel din urma, un mediu adaptat cerintelor actuale. Astfel, prin cele 3 sali de conferinta pe care le punem la dispozitie, putem sustine orice tip de activitate corporate. Fie ca este vorba despre o intalnire de afaceri, o lansare noua de produs, o sedinta de team building, hotelul nostru poate oferi spatii versatile, care sa se muleze pe orice tip de cerinta.

Pe langa inchirierea spatiilor de meeting si a echipamentelor specifice, venim in intampinarea clientilor corporate cu servicii de coffee break, business lucnh, brunch sau orice alta varianta care poate aduce un plus garantat evenimentului organizat. Echipa noastra de vanzari este intotdeauna pregatita sa va preia solicitarea, sa o analizeze si sa va propuna cele mai bune solutii de meeting si catering, lasandu-va timpul liber pentru a pregati prezentarea sau planul de sedinta care va conduce catre atingerea goal-urilor companiei.

Nu ramane decat sa ne contactati fie direct, prin intermediul emailului sau telefonic, insa puteti opta si pentru a ne lasa un mesaj in pagina de contact. Vom fi mai mult decat incantati sa luam parte la succesul sedintei planificate!

Va oferim

SPATII DE MEETING VERSATILE

De la o sedinta restransa de numai 10 persoane, pana la o conferinta de amploare cu mai bine de 100 de participanti, putem oferi asistenta in organizarea evenimentului planificat.

Cele 3 sali de conferinta ofera toate facilitatile necesare pentru a putea organiza orice tip de eveniment business. Alaturi de acestea, staff-ul nostru va fi implicat in oferirea asistentei de care aveti nevoie atat inainte, cat si in timpul conferintei. Alegeti sa imbinati business-ul cu placerea de a savura o cafea aromata, pe teresa salii de conferinta, care ofera o panorama impresionanta asupra Bucurestiului.

Va oferim

CONFERINTA ALL INCLUSIVE

Alegeti sa desfasurati evenimentul special planificat, in centrul Bucurestiului. Cu siguranta veti fi la inaltime, mai ales ca sala Panorama, situata la etajul 9, prin cadrul pe care il creaza, ofera contextul unui brainstorming care nu are cum sa nu conduca la rezultatele scontate.

Si pentru ca o cafea buna, un business lunch sau o gustare finger food, este un prilej excelent pentru a socializa cu partenerii de afaceri, vi le oferim ca si pachete aditionale. Le vom adapta in functie de cerinte, astfel incat sa putem satisface orice exigente.

Va oferim

SPATIU CONFORTABIL SI DOTARI DE BUSINESS

Salile de conferinta asteapta sa fie descoperite, fiind martorele multor proiecte de succes. De la videoproiector HD, pana la sonorizare, putem asigura logistica oricarui tip de eveniment. Iar daca nu dispunem de anumite facilitati, cu siguranta partenerii nostri ne vor sprijini. Fie ca este vorba despre o transmie live catre partenerii externi sau este necesara traducerea simultana, colaboram doar cu cei mai buni, toti partenerii nostri fiind alesi doar daca principiile lor de etica si profesionalism, corespund unui business sanatos.

SALA PANORAMA- PENTRU O SEDINTA LA INALTIME

──────

Unul dintre miturile preferate sugereaza idea ca ne folosim doar 10% din capacitatea creierului. Este o idee destul de atragatoare, sugerandu-ne ca practic putem realiza si descoperi mult mai mult, doar daca stim sa profitam de cele 90 procente ramase neutilizate. Gasim oare inspiratia de a schimba procentele sau este doar un mit si de fapt lucrurile stau diferit? Ceea ce stim cert,este insa faptul ca un mediu de lucru placut, un ambient primitor, conduce catre reusita. Si pentru ca impartasim acest fapt, va indemnam sa descoperiti sala Panorama. Cu o perspectiva inedita asupra Palatului Parlamentului, cu o viziune de ansablu al mixului arhitectonic al Bucurestiului, ce leaga noul de vechi, sedinta pe care o planificati, nu poate fi decat un real succes.

Avand posibilitatea de a opta intre diferitele tipuri de set up, de la un U-Shape de 50 persoane, pana la un aranjament in teatru de 100 persoane, sala Panorama este ideala pentru diferitele evenimente de business.Micul foaier al salii, in care aroma cafelei de dimineata nu poate decat sa inspire, alaturi de cele doua  terase, creaza mediul perfect de business.Sala dispune de videoproiector cu pointer, ecran de proiectie, flipchart si whiteboard, internet Wi-Fi, climatizare, sonorizare, precum si un microfon fix , respectiv unul mobil. Toate oferite in pachete de servicii avantajoase, customizate in functie de fiecare client. 

Asigurati-va un eveniment reusit, intr-un cadrul prietenos si alaturi de un staff dedicat!

SI DACA TOTUSI NU V-ATI DECIS

──────

Exista si situatii cand, un mediu de lucru mai familiar, poate conduce catre rezultate mari. Tocmai de aceea, va propunem sa descoperiti cele 2 Sali de conferinta, de dimensiuni mai reduse, care insa urmaza aceeasi linie, aceea de a oferi servicii de business calitative, prin dotarile de business si printr-o echipa ce va poate asista in orice moment.

Porind de la un set-up de 25 de persoane in U-Shape si ajungand pana la 30-35 persoane in aranjament teatru, puteti creiona planul unei sedinte reusite. Nu lipsesc dotarile specifice, printre care mentionam videoproiector, ecran de proiectie, flipchart, internet Wi-FI. Totul pregatit pentru orice tip de eveniment care se muleaza pe coordonatele salilor.

Bineinteles, pachetele de coffee break si business lunch va pot fi oferite la cerere, construind astfel imaginea unui eveniment all inclusive de calitate. 

SALA BUSINESS ROOM

Parter

60 mp

U-Shape: 25 persoane

Classroom: 24 persoane

Teatru: 30 persoane

SALA GREEN HOUSE

Etajul 5

60 mp

U-Shape: 20 persoane

Classroom: 24 persoane

Teatru: 30 persoane